Czy scjentolodzy mają wpływ na politykę w Polsce?
Wykład dr Stanisława Krajskiego, który zorganizowała Wszechnica Narodowa – Stowarzyszenie Fides et Ratio.
Kraków, 26 lutego 2011
Na przełomie XIX i XX wieku masoneria zaczęła skupiać i umacniać i formułować wszystkie swoje podstawowe programy. Jak zobaczymy, że to były lata 1880 – 1900, to sobie uświadomimy, że to były chwile najtrudniejsze w historii Europy i świata, bo to była kwestia ataku na Watykan, próba zamordowania papieża, likwidowanie państwa kościelnego, eksterminacja kościoła w Meksyku. I w tym czasie powstały trzy najważniejsze organizacje masońskie, które skupiały wszystkie, rozproszone dotąd, masońskie loże, jednostki. I te trzy organizacje to były Fabian Society, które prawdopodobnie zapoczątkowało powstanie takiej super loży czy nadloży Golden Dawn, która skupiała nie tylko Masonów ale też Różokrzyżowców. I tak naprawdę różnica między Masonami a Różokrzyżowcami jest tylko w przedmiocie zainteresowania, tym czym się zajmują, że Masoni zajmowali się raczej obszarami polityki i gospodarki a Różokrzyżowcy kulturą i kwestiami duchowymi. I trzecia organizacja, która wtedy powstała, która też się wyłoniła z tych dwóch poprzednich to było O.T.O. Te trzy organizacje były ze sobą powiązane i organizacyjnie i personalnie tylko miały różne cele. To znaczy osobą, która była we wszystkich trzech to był Aleister Crowley, zwany najgorszym człowiekiem świata, twórca agresywnego satanizmu, oskarżony o to, że ponad sto osób zamordował w ramach rytuałów satanistycznych za co nie spotkała go nigdy żadna kara. Ale tam był i Aldous Huxley, który później zapoczątkował ruch hipisów, Herbert Wells i tak dalej. Te organizacje miały różne cele. Fabian Society, gdzie była cała rodzina Marksów zaangażowana, to była organizacja, która głównie zajmowała się budowaniem komunizmu na świecie i finansowaniem rewolucji w Rosji. (…). Goldem Dawn zajmowało się kwestiami politycznymi i gospodarczymi na zachodzie, czyli tworzeniem takiego liberalizmu, jeśli to w ogóle można nazwać liberalizmem, jaki dzisiaj mamy, czyli wielkie koncerny coraz bardziej się skupiające (…). Natomiast organizacja O.T.O. to była organizacja, która się skupiała na kwestiach duchowych, religijnych, kulturowych. No i teraz kwestie duchowe to to co podstawowe we wszystkich tych organizacjach, mówiąc we wszystkich mam na myśli Masonów, Satanistów, Różokrzyżowców, to kwestia powiązania wszystkiego z szatanem. Czyli to co kościół mówił w swoich dokumentach, użył tego określenia w którymś z dokumentów z XIX wieku, i później ono powracało jako najcelniejsza charakterystyka masonerii, masoneria jest pomocnikiem szatana na ziemi. I tutaj znowu Crowley był taką główną postacią, bo to była kwestia bezpośredniego kontaktu z szatanem o demonami, współpracy z tymi demonami. Ta współpraca zawsze była owocna i do dzisiaj Masoni się przyznają tylko robią to bardzo różnym językiem. Bo polscy Masoni mówią to tak bardzo delikatnie, bo mówią, że masonowi na wysokim stopniu wtajemniczenia towarzyszy cały czas duch, który nazywa się bratem ludzkości, ten duch to jest były Mason, który przez stopnie reinkarnacji, przez kolejne wcielenia doszedł do takiego wysokiego doskonałości duchowej, że już jest duchem i wszystko wie i ten duch towarzyszy tym wybitnym Masonom i im doradza, podpowiada, przekazuje informacje, których by znikądinąd nie uzyskali. Czyli informacje o charakterze często politycznym i gospodarczym. No to przy takiej charakterystyce to my wiemy jako chrześcijanie, że ten duch ludzkości to nie jest były Mason, tylko tu chodzi o demony. I zajmowała się tym ta organizacja, tak jak mówiłem O.T.O. Ona do dzisiaj działa, również w Polsce ma swoją stronę internetową, na której są przerażające bluźnierstwa przeciwko Chrystusowi, Matce Bożej, kościołowi (…).
Kiedy pisałem książkę „Masoneria i kryzys” to wtedy pojawiło mi się to nazwisko Ron Hubbard, czyli ten, który założył później tak zwany kościół scjentologiczny. W telewizji Trwam i Radio Maryja były dwa telefony dlaczego ja i ojciec używamy określenia kościół w odniesieniu do takiej organizacji. Bo to się nazywa kościół scjentologiczny, takiej nazwy to używa. I Hubbard był powiązany z Golden Dawn i O.T.O. Był jednym z najbliższych współpracowników Crowleya i Parsona, który w Stanach Zjednoczonych był znany, bo był związany z tymi wszystkimi sprawami kosmicznymi. (…).
Z tego okresu wiadomo parę rzeczy. Wiadomo, że Hubbard od Crowleya przejął całą doktrynę duchową. Jeżeli popatrzymy na doktrynę scjentologiczną to to jest doktryna masońska. Sformułowana nieco innym językiem, nieco innymi ozdobnikami, ale jak się jej przyjrzeć to jest to doktryna masońska, we wszystkich jej elementach. Duchowym, politycznym, gospodarczym. Natomiast w tej perspektywie duchowej to jest język, myślenie, rozumowanie Crowleya. Hubbard z Parsonem wzięli udział w największej inicjatywie zjednoczonych lóż masońskich, to znaczy była to próba narodzin antychrysta. Oni sobie wyobrażali, że magicznie, okultystycznie doprowadzą do narodzin antychrysta i już po II Wojnie Światowej zacznie się królestwo antychrysta.